Går och lägger mig efter en hård dag! :)

puh... är helt slut körd. Först var det skolan och hård jobba so för vi har redovisning imrn och sen stallet var ju tänkt att jag skulle rida båda två men duktig som jag var så gjorde jag läxa så jag komma lite sent så hann bara med Torina. Hon var riktigt fin idag, släppte i sidorna ganska direkt och var lugn och är lite stolt! :D Hon var inte heller allt för pigg utan lyssnade bra på förhållningar, gjorde mkt tempo växlingar då jag tycker det är en bra hjälp på traven om man har pigga/starka hästar! men nu ska jag dejta min säng så vi hörs imrn.

ps. gick inte lägga in någon bild, blogg.se dampar ibland!

Puss och kram! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0