God natt! :)

efter en perfekt gårdag och dag så ska jag gå och lägga mig! :) gud va roligt att jag har fått massa frågestunds frågor as taggad till på tisdag! :)

hoppade Yana igår och är jätte nöjd, hon har blivit mkt bättre, hon har ju varit lite seg det senaste men igår var hon jätte pigg och kändes som Yana igen! :D stora fina språng blev lite knas med svängar ibland men sånt som hänger på mig! :) fick hoppa två banor på candy med för bus ponnyn bråkade med ebba, fy på henne! man kan inte tro att ponnyn är 21 hon är som en unghäst hur pigg som helst och kan ju hoppa hus, en gång hoppade hon med så mkt rygg att jag nästan flög ur sadeln, haha! :D

Idag blev det hoppning med Torina ist och förra gången var hon ju helt galen men idag kändes det bättre, kände att jag hade mer kontroll och kunde ta tillbaka henne, känns som vi gör mer och mer framsteg! :) Akta er på tävlingar framöver!

Men hörs imrn! :)
kiss :*  

Bild från förra veckan, finare språng idag men kanske för att det var lite högre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0