Bli inte rädda!

Jag lever...! :) har bara inte haft lusten att uppdatera, men nu är jag här igen och kommer uppdatera mer! Väntar just nu på mamma för jag ska till stallet som vanligt, blir ju inget speciellt med dagens rid tur asså inte så men jag rider ju dressyr fortfarande och inte har några bommar och så. MEn om ungefär 2 veckor är vi fit for fighting, då kan jag börja hoppa lite med henne och det ska bli galet kul, känns som vi är på godväg inför framtiden då! För er som inte vet så har Torina varit skadad så vi håller på att sätta igång henne! ;) MEn kanske blir ett tips när jag kommer hem har ett som ligger och lurar, Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge! ;)

Puss på er! :)

Ps. gud va kul med alla frågor på frågestunden det är bara att fråga mer, avslutas imrn och svarar nog på kvällen i morgon!
har gjort den helt ensam, Stolt ahaha! :)
måste ta lite nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Elina

jag har den bilden på Toris den längst till högeer :D yeaaay mee!!!

2011-01-13 @ 13:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0