Dagens ridpass!

Hejsan! :)

Jag vet att ag säger detta hela tiden men förlåt att jag varit sämst på att skriva! Hoppas det blir bättre ;)

tänkte ta dagens ridpass, red både Tora och Yana.

Yana var det ju ett tag sen man red eller aa har ju hoppat henne 2 lördagar men inte mer, skönt att rida henne igen! :) hon har ju varit en riktig lite busponny och hoppat runt och haft sig! Idag kn jag faktiskt erkänna att det var lite nervöst att rida, det som gick i hjärnan var tänk om hon stegrar igen?, jag vet ju hur jag gör!, tänk om hon tegrar om jag inte har kommit upp än! men jag satt upp och började trava hon var GALET PIGG! :) i början slängde hon med huvudet och sprang som hästarna på V75 och jag tänkte nu dör jag! haha okej inte riktigt så men nästan, och hon försökte stegra i traven som ledde till att det blev små kanin hopp Gulligt! :) men sen kramade jag lite i tyglarna försökte jobba henne då lungnade hon ner sig, tror det bara var lite överskotts energi! :) var ju jätte kallt med så inte så konstigt! :) hon ville inte riktigt arbeta men viktigaste var att hon inte stegrade!



Torina!

säger bara en sak awesome! hon var helt underbar, mjuk som en jag vet inte vad lite jobbig i formen i galoppen på slutet men men under bar(punkt)   



måste sova nu puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0