Hissar och Dissar! :)




Dyon Träns!

Jag tycker dom är riktigt snygga, och man känner på dom att det är riktig kvalite, inte billiga skit träns! dom har också väldigt passform och sitter snyggt ;) tycker dom flesta hästarna passar i det, blir nog att jag införskaffar det till Torina! :)



Lami-cell benskydd:

Inte så dumma faktiskt, eller hur? rätt enkla men ändå rätt tuffa med det guldiga/silvriga på baksidan!



Lippo sadel:

Har ju denna sadeln på Torina och den är underbar! Den är lagom mjuk och man sitter riktigt bra i den! Den som behöver en ny sadel jag rekomenderar verkligen den här är hur bra som helst! :)












Dyon träns:


Asså mega diss på detta träns ser hemskt ut, inte snyggt heller och den och en av remmarna är typ en rep bit? Känns som om den kommer skava mot nosryggen! ush.... på det....



Glen gordon schabrak!


Jag har ett geln gordon schbrak tycker det är skit snyggt! finns några som är snygga men känner att man är lite trött på dom... är dö tråkiga, har kommit andra schbrak som är mycker fräckare nu så tror att folk satsar på dom mer, sorry glen!



Hv polo magplatta:

Den är snygg men asså för mkt för mig! Känns mer som ett reklamblad... finns inget mer att säga om den ! vad tycker ni?



Kanske inte världens roligaste Hiss och diss men hoppas ni gillar den! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0