Någon som vet en bra massör?

Gud asså behöver en massör nu! har fått grymt ont i ryggenasså jag känner bara av det ibland när jag typ sitter eller  ibland om jag typ gör "ansträngande" saker, har inte varit jätte farligt utan kändes bara lite. men nu har det kommit mer typ om man masserar mig (flörtar med min mamma om hon vill) så är jag jätte öm över hela ryggen! :O brukar typ trycka lite där och känner att det är jätte ömt! så nu måste ta tag i det och gå till en massör :)

någon som vet någon bra? inte för dyr heller men ty 0-500 eller nått ! kommentera här nere om ni vet, tack så mkt! :)

sov sött! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kan massera dig gratis om du är riktigt snäll!;P

2011-01-05 @ 20:33:00
Postat av: Emma

Jag vet en jätte bra utbildad massör :) hon är grym !

2011-01-06 @ 07:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0