Seg morgon!

*Gud vilken seg morgon sovas länge och sen gick upp och åt frukost och kolla på stallkompisar, myspys! :) Som vanligt ska jag gå till stallet och rider fortfarande torina efter instruktioner från veterinären idag står det att..

"Ridpassen på ridbanan kan successivt förlängas och även galopp på böjt spår kan läggas in."

Så det är bara att köra igång, men måste såklart göra det mindre roliga arbetet först! HAHAHA gjorde bort mig i går  ,jag mockade hos Mårten och tänkte att det var grymt mkt kiss i boxen men mockade vidare. sen kom ebba och "sa oj vad mkt du har mockat ut" och då slog dt mig att mårten hade bädd HAAHA fail, mårten var i alla fall glad att hon hade en box som var ren och fin med nytt spån! :)

Puss och Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0