Snö,snö,snö!

hej på er!

gud vad det har snöat idag, helt galet! ett tag trodde jag att vi skulle bli insnöade, men som tur var blev vi ju inte det ;) när det var så mycket snö så passade jag på att åka skidor här hemma hahaha ni skulle sett ett tag ramlade jag hela tiden sen blev jag ett riktigt proffs! Stolt över mig själv, dolda talanger eller tror inte det! :) men blev stallet efter ett tag, red Torina med chambon för att hon varit så stark + att hon inte kan få huvudet så högt. kanske inte var mitt bästa ridpass men funkade, hon började släppa mer och mer i traven och skritten i galoppen är hon fortfarande lite jobbig och stark och svår att ställa men vi kämpar på och så fort hon blir stark saktar jag av eller gör halt och väntar tills hon lugnar ner sig och fattar galopp på nytt! ;)  jag har inte haft henne så länge heller och hon är inte helt igång så vi kämpar så gott det går och jag kan ju inte sätta för höga krav heller efter så kort tid, vi känner ju knappt varandra! :)

Blir nog att jaglägger upp en hoppövning senare vad sägs om det? :)

Det var ett tags sen den bilden togs med Torina ! tror det var 2008 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0