Svar på frågestund!

Anonym om Frågestund!: Hur lång är du? :)

Svar: Jag har inte kollat det på länge men någonstans mellan 160-170 cm :)

Elina om Frågestund:
när ska du lära dig komma i tid? :)
hahaha
nä men
vad ser du mest fram emot nu under 2011?:)

Svar:
1. hahaha jag är faktiskt riktigt duktig på att komma i tid när det är något jätte viktigt typ tävlingar mm. hahaha annars är jag sämst! :)
2. Hm... jag måste nog säga att börja tävla med Torina och se hur långt det kan gå! tycker också det ska bli kul att börja gymnasiet om jag kommer in där jag vill! :)

Anonym om frågestund
Hur många ponnyer har du "blivit av" med o så pga att dom sålts eller liknade?
Vem av dom gillade du mest o varför? :)

Svar: oj asså det är svårt att säga eftersom man kanske har ridit en ponny ett kort tid men inte tänkt att man ska ha den, men jag har iaf haft turen att inte behöva avliva någon och det är jag glad för! men ungefär tror jag att jag haft 5 st som har sålts men kommit till bra hem, men finns mer ponnyer jag ridit! ;)

Den frågan får jag ofta och jag har svårt att säga det för alla ponnyerna hade en stor plats i mitt hjärta, men min lilla B-ponny vi var ett dream team! låter som jag skryter men vi kom väldigt bra överrens och han var ju söt!

Anonym om Frågestund!:
Är du ihop med nån?
ÄR du kär i nån?
Vilken häst av alla hästar du någonsin träffat tycker du bäst om?

Svar:

1. Nej inte just nu! :)
2.hahaha jag känner mig lite torr men nej ! :)
3. som sagt jag hatar sånna frågor för man gillar alla hästar man haft men alla har haft olika personligheter. men om jag måste välja en är det min förra b-ponny valle som jag skrev om innan! :) men gillar alla!

Anonym om Frågestund!:
Har du tävlat dressyr nångång? :)

Svar: Ja det har jag faktiskt! det var bara en clear round på krs med en c-ponny jag hade som hette lisa. det gick kanske inte bäst för hon sparkade bakut mkt! ;)

Johanna om Frågestund!:

Skicka bilderna till mig oxå :D

Och kommer du rida Ukkie sen när hon blir frisk? Och du smalis, ha det gött!:D

Svar: HAHAH gud va ni snackar om det du och ebba! :) Jag hoppas och tror jag kommer göra det lite men inte lika mkt som förut! MEn hon ska tillbaka till vetrinären snart så får vi se hur det är med henne! ;)

Ebba om Frågestund!:
Hejj<3

för det första vill jag att du ska försöka starta upp din data så du kan skicka alla bilderna till mig ! ;) och FRÅGA :

vilken häst gillar du mest på stall cypress alla som har varit där ?? :)<3
Svar: som jag har sagt ska försöka! :) kommit många sånna frågor, men som jag säger hela tiden alla är underbara men en som jag har starka band till är som sagt valle!

Anonym om Frågestund!:

Hello :D

När kommer du att få hoppa Tora igen? Och hur många hästar har du?

Svar:

Nästa vecka står det i papprena att jag kan börja hoppa lite men få se om det blir så för therese ska på kurs! :) asså jag har foder häst på stallcypress så dom är inte mina, men just nu har jag bara torina men kanske det blir fler vem vet! :)


malin HP om Frågestund!:

varför är du så jävla skön och rolig ?
ska vi dra ihop en tjejkväll snart ellelrrrrr ?:D(hähähä)
ciaooooooooooooo<3

Svar: För att du är den som är roligast någonsin knasboll! :) vad skulle jag göra utan dig?
tycker jag verkligen var ju ett bra tag sen ;)


Ida om Frågestund!:

Kommer du att tävla 2011?
Vad är dina mål 2011?
Vilken klubb kommer du att tävla för?

Svar: Ja! kommer jag absolut göra. mina mål är att jag och torina ska komma så långt som möjligt innom hoppning detta året. så fort hon är igång så satsar vi men det minsta vi vill komma till i år är LB ;)kommer tävla för hålta!

Anonym om Frågestund!:

Vad är det högsta du har hoppat?
Vad är din dröm i ridningen, hur långt vill du nå liksom?
Hur många hästar har du haft?
Vet du hur det går med Bobby o den nya ägaren?
Har du eller ska du träffa Bobby nångång? :)

Svar:
1. jag har hoppat enstaka hinder på 125
2. är nog som alla andra tjejer som rider, jag vill ju såklart komma till toppen! Ska göra allt jag kan för det och kämpa inte som andra och åka på en räckmacka upp till toppen!
3. som jag sa innan har jag haft olika men ungefär 5-6 tror jag ! :) men har ridit andra hästar en kortare tid!
4. Har faktiskt pratat med henne lite och det går jätte bra och hon är jätte nöjd! tycker han har kommit till en jätte bra ägare :)
5. tyvärr har jag inte hunnit träffa honom än men kommer nog hända någon gång i vår! :)


Hoppas ni fick alla svar! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0