gästbloggar!

nämen,
emelie är riktigt dålig på att uppdatera sin blogg.
men hon har ingen speciellt bra dator. hon fick ju lämna in sin macbook när hon blev stor tjej och fick gå ur 9:an!
duktig tjej är hon allt!

jag tänkte börja med en ny grej här på hennes blogg som heter "ur munnen på emelie"
det kommer vara lite clever saker som min kära vän spottar ut ibland utan att tänka före.
och hennes misstag hon har gjort i stallet.

vi kan ju alltid börja berätta att en dag i stallet så började jag, emelie och ylva prata om vad man ska göra när man blir stor. och emelie svarade att du elina.. du ska ju bli barnmorska.. och jag sa japp, och du kommer typ bli florist..
hon kollar på mig och säger helt allvarligt.. "jag vill inte jobba med tänder" ja emelie.. en florist ger inte flour.. som du trodde! hahahaha!
dagens ungdomar..

sen en annan sak emelie är riktigt dålig på är att passa sin lilla tunga när de är ridskola. hon svär gärna, pekar gärna finger framför barnen och deras föräldrar som stod bakom henne när hon gjorde de.
ibland undrar man vad hon tänker med! men ja... fler snilleblixtrar kommer! har massor på lager!

(men du emelie... vi alla gillar dig ändå! puss på dig!!)

/ Elina!

ja... vad kan man säga? söta lilla vännen!   jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0