helt slut!

Dagen blev inte speciellt lång men om inte har sovit så många timmar så blir man helt slut efter en tävling. Det höll bara på en timme men det var roligt. Första starten för mig var 70 cm och alla hade sagt till mig att det var långt kvar så jag skrittade ute en bra stund. Sen efter ett tag kommer Therese fram springade till mig och säger att jag är nästa jag som inte har ridit fram. Så det blev snabba puckar in i manegen jag hann inte hoppa så många gånger + att man var så himla stressad, så det gjorde inte det hela bättre. Men sen kom jag i allafall in och red min runda. Hon kändes lite slö och ville inte riktigt gå fram och jag hade inte hunnit coola ner så jag var rätt uppe i varv. Men hon hoppade okej och vi kom runt felfritt, så nu gick vi in och förberedde oss ordentligt. Hon kändes fortfarande lite slö och kändes inte som vanligt. men sprången gick ganska bra på framhoppningen.

Sen skulle jag starta 80 cm och nu skulle jag verkligen tänka till och göra mitt yttersta så det skulle bli bra. Hon gick fram mycket bättre den här gången och hon hoppade jätte fint ungefär till hinder nr 6 sen började hon komma nära och tog inte riktigt ut språnget. Men vi kom runt felfritt och hon var fin  i början och hon har inte tävlat på ett halvår så jag är nöjd! :)

Tack alla som var med och hjälpte till, utan er hade det inte funkat! :)
bjuder på lite bilder!








Kommentarer
Postat av: malin

ooooh, vem har tagit bilderna...? ;)

hahahah, dom blev nästan okej ju, jag som inte fotat på år och dar :o hehehe skryytis här.... (a)

SÅ FINA ÄR NI!

2011-06-04 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0