Amazing!

Måste bara säga hur underbara mina små ponnysar har varit dom här två dagarna(söndag, måndag) I söndags hoppade jag Yana hon var som vanligt pigg och hoppade underbart, i slutet hoppade vi en bana på 90/100 cm. hon bara flög över så höjden är inget problem, hon ska nog snart få gå ut och starta någon klass! :) i går red jag dressyr med henne, i början var hon rätt stel och ville inte jobba alls men efter lite arbete släppte hon och gick klöockrent. Man blir verkligen glad när det är så ! :D

Torina: red jag bara igenom lite i söndags, hon hade stått i en dag så fanns mkt energi i den ponnyn, men hon gick endå fint ochlyssnar mkt bättre nu vilken förändring som har sket sen hon kom hem! :) och i går hoppade vi finns bara ett ord för det AMAZING! hon hoppade så snyggt och med mkt rygg, den riktiga torina är tillbaka. hon har ju inte alls känts som hon var förut innan hon åkte utan på dom andra hoppträningarna har hon bara stressat upp sig, men nu gud nu tyckte hon det var riktigt roligt! :D hoppade nån bana på 100 cm och hon hoppar ju allt med god marginal, framtiden ser ljus ut kan jag säga! :D 

    Bild tagen för 3 årsen tror jag här snackar vi Hopphäst! :D



Utan er två hade jag inte varit någonting, ni lyser upp min dag, Kärlek på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0