Äntligen!

Såg för några dagar sedan på Ridsport.se att en ny regel har kommit upp. Det ska börja med att ha stilbedömning för kval tävlingarna i SM. för c och d- ponny så är första kvalet stilbedömning och för b-ponny så är det första och andra stilbedömning :)

vet ni hur många gånger jag har sagt att detta ska gå igenom? tycker detta är ett riktigt klokt val, man har sett massa olika ponny ryttare som har varit på SM nivå som rider helt galet, om man vinner SM nu känns det som man är en värdig vinnare. Man har inte bara ridit fort utan också snyggt! :) Jag hade en överenskommelse med en kompis och vi sa " innan vi slutar rida ponny ska vi rida SM" och detta ska jag kämpa för, jag kanske inte kommer lyckas men jag ska göra allt jag kan för att i alla fall kvala in! :) Tänk att rida i finalen och man har vunnit alla jublar och man rider ärovarv och bara känner att" det är där jag vill va!"
Satsa, satsa, satsa! :)
Minns den här känslan med judith, underbar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0