Dressyr ponnyn min!

wi.. pirrar i magen när man känner att Yana börjar komma tillbaka, blev ridning i manegen i söndags, riktigt skönt att rida i manegen på kvällen och vara alldeles ensam! hon var helt underbar, mjuk i sidorna, lyssnade bra för skänklarna, stadig form och vi gjorde mkt volter för hon har en förmåga att när man ska länga galoppen att bara öka farten och det är inte det man vill ha fram jag vill att hon bara länger på steget så därför är det bra om jag gör lite volter här och där och ökar ibland med, så kommer nog allt lösa sig med det! :) 

Här nedan kommer lite bilder elina skulle ta kort så tog batteriet slut, typiskt!( blev en gammal bild eftersom jag inte hittar bilderna) :(
Bjuder! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiiiiiiiina flickor<3

2011-03-18 @ 21:44:29
URL: http://pinkgirlsplaybetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0