gästbloggar!

Mohahaha!
min söta fjant Emelie är nog den mest blonda jag känner.. (a)
jag kan ta och nämna några saker hon har sagt som har fått mig att skratta enormt!
hoppas de inte gör något för dig emelie att jag delar med mig..

1. ja trodde florist va något med tandläkare.. aså dom som ger flour..
jag: men emelie seriöst? du är ju efterbliven..
johanna: hahahaha! emelie, du är så dålig
emelie: nej, men ofta de inte låter som om det är det då eller?
jag: nej! men när va det du trodde detta?
emelie: haha (a) typ för några månader sen på gymnaisemässan!

HAHAHAHHAHAHA EMELIE!!! (L)

2. vet du vad abstinens är?
emelie: det är väl när man inte förstår vad som händer va?
jag: haha emelie... nej :)

3. ååååååh, tänk om man kunde få barn med en gran eller en grep, eller åååh en pepparkaka!
hahaha, tänk vad söt ett grephuvud och en människokropp, eller ett människohuvud med en gran kropp! ååååh!

ah men emelie, det är bara du som ens kan komma på en sån grej... hahaa!

men en annan sak hon gjorde idag det smarthuvudet, hon ställde sig rakt i min ponnys kraft, och jag säger men emelie smart.. hon kollar bara rakt ner i sin påse med rykt saker och säger vadå?
sen ba jaha ! (i)


men för att vara snäll emelie! du är sjukt duktig på att rida, du vet vad du gör, en dag i stallet utan dig är riktigt tråkigt, du är underbar
ily<3


// Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0