Gott och blandat!

Hej på er!

blev ett sent inlägg men det är ni väl vana vid? ;)

Tänkte inte skriva så mycket är så sjukt trött efter dagen, gäsp! men nu är det långhelg, känns som den behövs ellerhur? :) ridturen på lilla hästen gick bra idag faktiskt, hon blev lite pigg i galoppen med det är Torina det! :) hon gick i en jätte fin form och gjorde super snygga skänkelvikningar, vi la också in lite bommar som inte var något problem men oj vad kul hon tycker det är med det, dunder ponny! :) Tänkte hissa än av Anna Scarpati senaste schabrak så vitt jag vet! Tänkte köpa detta på mässan men var lite osäker hade ett till på lager men som sagt hann inte köpa något, typiskt :( Men kommer nog snart stå högst på min inköps lista. Tycker det är både sportigt och stilrent! riktigt sköna färger, i början tyckte jag dom var lite starka men nu så älskar jag det!

Men vi hörs imrn, kommer komma ett rid schema för veckan sen också en så kallad hiss,
Kram :)

(ps. bilden kommer inte upp, aja ni får se den imrn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0