Kaxigare ponny får man leta efter!

Haha överskriften säger allt! :) Igår fick jag det bekräftat, Yana är en kaxig brud! jag körde lite horse manchip med henne igår ist fär att rida. Släppte henne i manegen för vi skulle träna lite att hon skulle stanna när jag stannar och gå när jag går och backa när jag backar etc. men det tyckte inte hon först utan hon sprang åt andra hållet och så fort jag närmade mig så sprang hon i väg i full galopp, buse! :D Så jag bestämde mig för att stå helt still så märker hon att det inte är lika kul men hon sprang och sprang och till slut stanna hon och kollade på mig och jag fick tag på henne! :D vi körde lite i grimskaft ist och det gick mkt bättre! :D haha men hon är en riktig buse! :D

bild från igår! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0