Svar på kommentar!

här är kommentaren:
Har du några bilder/info/filmer på bobby och om hur och vart han är nu? Hur han blivit och så? Är du nöjd med vart han har hamnat? :)
Svar: Jag antar att du vill ha bilder/filmer från där han är nu? Jag har bara bilder/ filmer från när jag hade honom. Han är någonstans i Göteborg kommer inte ihåg vart och han verkar ha det jätte bra hos henne, dom kommer bra överens!  Han har fått bli en dressyr ponny men så klart så ska dom hoppa lite med men först och främst ska dom rida dressyr då! :) Dom red en LC i dressyr för ett tag sen och vann! :) bara att säga grattis! Jag är riktigt nöjd med vart han hamnade, vi har bra kontakt och hon verkar riktigt duktig! :D
http://ponydressage.blogg.se/
Här är länken till hennes blogg om ni vill veta mer!
Det var allt från mig,
puss och kram ;)
Hoppas det var okej att jag lånade den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0