Vilken härlig dag!

guuuuuuuuud va jag älskar denna dag! :) har varit perfekt förutom att det blev lite knas i början men
That´s life!

Hoppade ju förövrigt Yana idag, hittade på en bana själv och det var ju super kul, en lite längre och lite klurigare ;)

Slänger upp en liten skiss längst ner i inlägget, ni kanske inte kommer fatta den men banan såg ut så iaf.
Väldigt bra träning för Yana på den här banan hon har ju lite svårt att svänga i bland så att en bog försvinner men idag var hon riktigt duktig och lyssnade för skänklarna bättre än hon brukar + att min sits var toppen idag, tummen upp för det! :) hoppade banan 2 gånger och avslutade med en lite mindre bana. som sagt hon kändes jätte fin lyssnade bra framåt vilket gjorde att jag rättade mer framåt och det är ju super på henne, runda fina språng! :D 

Torina var jag bara ute en runda med elina i manegen och tränade lite! kanske blir hoppning imrn om inte lilla bebisen har kommit! hahah hoppas den inte gör det, vill ju hoppa  ;)

Aja vi hörs imrn! :)
kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0