Gårdagens träning!

Det som stod på schemat för mig och yana igår var hoppträning! ;) 
Det var ett ba tag sedan vi hoppade, därför krävde jag inte så himla mycket. Strävade mest efter att hitta ett bra tempo och rytm. Tyckte det gick bra, nu när hon blivit så fin i dressyren så blir hon väldigt mjuk och det gör att hon går i form i svängarna och ibland mot hindret. Det är bra så men hon blir tung i svängarna och då måste jag höja handen, vi får träna lite extra där så hon inte blir så tung mot hindret. Hon hoppade fina språng, dock tyckte jag att hon hoppade lite "slappt" det sista. Men sammanfattningsvis är jag nöjd! :)

blir tyvärr ingen film då jag inte hade kamera med mig :( 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0