Nu jävlar! :)

Hahah nu får man gästblogga på Emelies blogg och nu kommer det bli update till 110% :)
Haha lite snabbinfo om mig:
Jag heter då Johanna Almqvist och driver den här bloggen :). Jag e 13 år (om 4 dagar) och känner Emelie, genom stallet och våra föräldrar typ (mamma och Emelies pappa har typ jobbat tillsammans). Aja jag har en foderhäst som heter Jackpot som är född 1997. Han är lite speciell och har en stark vilja och kan ibland vara lite kinkig. Gillar inte när han inte får bestämma, och om man inte visar att man menar allvar kan han jaa, bli typ stissig när man gör halt och så. Dock så är han pålitlig till 110% och skulle aldrig bocka av någon eller så. Dock så kan han bli loj och lång om man inte håller om honom när man hoppar och om man inte ramar in honom så kan han sticka åt sidan. Men som sagt var, jag litar på honom till 110%. Skulle kunna sätta upp en 3-åring på ryggen på honom och då skulle han inte göra någonting! :)



Jag och Jackie 17 april på Bulycke RF :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi var iväg idag omg.2 i Bohuscupen på Alleby. Nollade båda rundorna och i cupen så var jag (individuellt) en utanför placering, haha.
För er som aldrig har vart på Alleby så är det lite läskigt för Säve flygplats landningsbana ligger precis brevid ridklubben. Jag lyckades dock tajma så bra så det lyfte inga plan när jag red eller när Jacke ens var ute! Ddock så var det en annan som hade sista hondret kvar och precis då lyftte det ett plan och då stannade hästen. Annars hade hon blivit felfri!

Det har vart en väldigt rolig dag idag iaf! :)

Uppdaterar mer sen eller imon! :)<3



Jag vet att Emelie bara typ bloggar om saker som har med hästar att göra, men jag kommer typ blogga om det mesta som händer under dessa 5 dagar som jag gästbloggar. Tycker inte ni att Emelie oxå ska börja blogga om andra saker oxå? :)

Haha sen kommer Ebba gästblogga oxå.

/Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0