svar på kommentar!


Anonym
om Läsarfråga!:
vilken ponny av dom ni sålt saknar du mest? rangordna gärna alla :)
Svar:
Oj, en riktigt svår fråga! Saknar alla mer eller mindre och tycker det är jätte svårt att dela upp dom. men om jag måste se det ungefär ut så här!
Den jag saknar mest är nog....

Contessa och lisa, fick bli två stycken. Båda var två underbara ponnyer och på olika sätt. Lisa var den där snällare modellen och hon var väldigt lätt lärd. Contessa har jag ju inte ridit så mycket men tog hand om henne en hel del, hon är den ponnyn med mest personlighet och hon gick inte med på allt. var riktigt krånglig i början men blev bättre. men inerst inne hade hon ett hjärta av guld :)

med tanke på att både valle och bobby har kommit till så otroligt bra hem som också är nära blir saknaden lika stor! judith hon är en bit bort och man vet inte rikitgt hur det är med henne om hon har det jätte bra eller om hon kanske finns i himelen. <3 finns massa mer ponnyer som jag saknar.

Men en sak är säkert alla har en speciell plats i mitt hjäta och vad som än händer kommer dom alltid finnas där! :)











Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hälsat på nån av dom? hur va de? :D

2011-05-13 @ 18:36:35
Postat av: Johanna

Valleskrutt! <3

2011-05-14 @ 17:30:15
URL: http://sweetyponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0