tjoho ;)

hehej jag är ebba och driver denna bloggen ;) jag kommer gästblogga här under veckan ;) lite snabb info om mig.

jag heter ebba hansen och har en sköthäst som heter candy , hon är min prinsessa och jag lite på henne till
110 % hon är född 1990 gammal dam typ ;) men hon är som en 13 åring typ ;) hon är korsning mellan fjording/fullblod och är sjukt snäll men jätte stark ;) och matglad ;)

vi har precis börjat tävla idag var vår tredje tävling domma är dom vi tävlat ;)

nordhallands rk red första klassen bara och var felria och fick rosett på tiden 45,75 ; )



NORDAHALLANDS RK  ;)

----------------------------------------------------------------------------------------



bohuscupen byleycke ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

bohuscupen omg . 2 alleby ! ;)



<3

/ebba ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0