I know!

hej på er goingar!
jag vet att jag säger hela tiden att jag är ledsen för att jag har bloggst lite, men jag lovar jag har gjort så gott jag kan :)
eftersom jag mycket är i stallet och på andra ställen och inte så mycket hemma är jag nästan beroende av blogg appen, men den vill inte riktigt sammarbeta.  Men nu har jag bestämt mig för att börja blogga på nattstad i stället, jag har inte riktigt gillat det innan. tyckte det var lite "B". men efter som blogg.se har haft så mycket problem så bestämde jag mig för att byta.
Allt ska ändras på den nya bloggen, en kompis ska göra en ny fin header till mig och bloggen ska bli som ny och förhoppningsvis så kommer det komma upp andra roliga saker ;)
Så tills dess blir det en liten blogg paus, kommer lägga upp här när jag bytt blogg, hoppas på att det inte kommer ta så lång tid :)
see ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ämntligen har du hittat förståndet :D

2012-08-12 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0