chaaa chaa

tjenna!!! Världens bästa Amelie är här, sitter och glor på Emelie medans hon gör en modevisning i afrikanska folkdräkter.jätte sexigt!!
.vinner hon till helgen har hon lovat att bära en sån folkdräkt till skolan första dan när hon hälsar på de nya ettorna, hon ska även visa upp en afrikansk dans som man dansar runt lägereldar, halvnakana med kokos nötter och palmblad på sej. man brukar ha den dansen när man avrättar någon, så om någon vet en ful get till salu så kan ni slå en pling- 112, då hon behöver en snarast.
Annars så kan jag berätta att Emelie varje år 19 juli brukar klä upp sej extra fint, men fint och fint vet jag inte om jag kallar det då det är, gummistövlar med slimegrönt, krokodilskinn på, kostar bara 4000 på rean, så ganska B om jag får säga de själv. Sen hennes kjol är vit med små rosa grisar med vingar på..den däremot är jävligt antik då den bara finns i ett exemplar och kostar runt 56 lax.kommer oxå från istiden. Ganska nice, synd bara att den är så ful..
Håret däremot brukar hon våffla i en våffeltång, mycket praktisk då det blir väldigt varmt, dock ska man akta så man inte tar för mycke smör i, då blir håret fett och äckligt..så lagom är bäst - 3Liter

Nepp dags att gå och släppa in Emelie igen som badat hönorna och rensat deras fjädrar. tjingeling
// amelie
amelieochemelie.blogg.se

Kommentarer
Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en delkropps-massage värde 395 kr. :)



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-delkropps-massage.html#comment

2012-07-19 @ 23:36:31
URL: http://aamandaesberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0