helgens tävling!

hej på er!
gud va jag har har varit dålig på att blogga, ledsen för det. Trodde jag skulle hinna blogga mer än vad jag hann men var nästan ingen mottagning där vi bodde och det var oftast den ända tiden jag hade att blogg, men jag får väl försöka jobba upp det igen, eller? :)
trots att helgens resultat inte varit dom bästa har jag haft en rolig helg, vi bodde ju hos min kompis på hennes gård så har inte bara varit häst på tävling utan också när man kommer hen ;) har varit skit kul har badat med hästarna, hoppat och bara njutit av livet! :)
resultaten på tävlingen dock har inte varit så bra men kan inte alltid gå bra, hoppas på bättre resultat nästa gång. bara att fortsätta kämpa! :)
men nu ska jag njuta av tiden hemma så vi hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0