"Hemliga hästen"

Här har ni den hemliga hästen!
Hemlig och hemlig är den kanske inte men det var den jag skulle rida för första gången idag! ;)
Det är min mammas kusins häst, tanken var att jag skulle hoppa den lite för att hon har blivit osäker och då har det gått ut Över hästen ;) hoppade lite på den idag, inga höjder precis för den har inte så mycket vana. Den skötte sig bra, mjuk i munnen och efter jag hoppat lite blev den mjukare och gångarterna blev bättre :) hoppningen förändrades också och det är alltid speciellt att hoppa en ny häst, det tar ett tag innan man lär sig knapparna på en ny häst!
Trevlig häst,
Haha sexig väst jag lånade förresten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0