I'm on my way home!

Efter några dagars ledigt är jag på väg hem igen. Har haft några jätte roliga dagar, eftersom man inte är där så ofta så är det extra speciellt att komma dit. Träffa vänner,familj och släkt, vi har också haft super tur med vädret så det har nästan vart sol hela tiden så har hunnit vara på massa ställen :)

Nu kommer det förhoppningsvis bli bloggning som vanligt, kommer ju som sagt rida en ponny till den här veckan, isidor om ni minns när jag skrev om honom i ett inlägg? :)
Så nu kommer det bli 100 % häst här på bloggen. Ska se om jag kan få med mig någon av mina vänner som kan ta lite foton i veckan, skulle ni vilja se det? ;)

När jag kommer hem i alla fall så blir det till att gå till stallet och fixa och rida, har ju tre hästar idag.
LOVE LIFE!! :)

Som vanligt är det något fel med appen så går inte att ladda upp bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0