Resultat final sveland cup!

Hej på er!

Nu är vi på väg hem igen efter att jag har tävlat, red som sagt riks finalen i sveland cup :)
För er som inte är så insatta så har det varit två kval i varje zon, jag var med i zon väst. Efter man har samlat på sig vissa poäng för kvalen går ett antal till zonfinal och tre från varje kategori går sedan vidare till riksfinal i dagstorp :)

Om jag ska sammanfatta dagen så är jag relativt nöjd, hon kändes lite trött och inte samma sug mot hindren som vanligt vilket gjorde att resultatet inte blev så bra som vanligt, antar jag :)
Om vi börjar prata om framhoppningen kändes hon ganska bra lite trött som sagt men annars bra, hon hoppade helt okej men kändes verkligen inte som vanligt med den vanliga känslan. Väl inne på banan försökte jag lägga upp ett ganska högt grundtempo för att försöka få fram energin, hon kom bra på första hindret men dock rev hon det, tyckte att resten av banan flöt på relativt bra, men vid hinder nr 7 hände något missförstånd, om jag ska vara helt ärlig vet jag inte riktigt själv vad som hände hann inte riktigt tänka så lång :)
Men hon stanna och hoppade Lixom stillastående i hindret, sen flöt banan på, detta gjorde ju att jag inte kom till omhoppning och fick fightas om en placering, Shit happens eller vad säger ni?;)

I morgon blir det tidig morgon för jag hoppar consolations klassen på morgonen en lätt A. Hoppas det går bättre där men det tror jag säkert :)
Ska försöka blogga lite mer i morgon än vad jag hann idag!

Men nu ska jag ta och ladda upp lite för i morgon med grillat och bra sällskap,
Vi hörs nog senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0